Sreda, 10.09.2014.

07:11

Beogradski advokati u štrajku

Beogradski advokati danas će ponovo obustaviti rad do konačnog ispunjenja njihovih zahteva da se paušalni poreski nameti vrate na visinu od 2013. godine.

Izvor: Tanjug

Beogradski advokati u štrajku IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

81 Komentari

Sortiraj po:

Adv. Simic Zeljko

pre 9 godina

Dragi gradjani, advokatura je poslednja odbrana torturi drzave. Ako slome advokate svi su nemocni! Isto tako, uvazite cinjinicu da nisu svi advokati isti, kao ni svi taksisti, lekari, sudije, mehanicari itd. Mi smo svesni da ima advokata koji nas sramote i koji su nasa tamna strana, ali u svakom poslu je tako. Sustina protesta je da nam oduzimaju posao dajuci ga notarima i terajuci i nas i gradjane da placamo ono sto i sami mozemo da napisemo, dok su cene notara i 100 puta vece od sudskih taksi, a hoce da mi advokati platimo porez i po 70.000 mesecno dok zaradimo ukupno 50.000? Gde je tu logika? Biti u minusu 20.000 mesecno? Unistavaju nas i ljudi zatvaraju kancelarije! Gde da se zaposli advokat koji ima 50g? Nigde. Moze damo da sedi i gladuje kao i njegova porodica. Pri tome, nikada nisam odbio nekog ugrozenog da mu pomognem i znam da vecina kolega isto tako izadje u susret ugrozenima itd. Na Konferenciji advokata sam predlozio i POPUST za gradjane od 50 do 80% jer narod je gladan i zedan. Kada je tako i mi smanjujemo nase cene i najugrozenijima radimo i besplatno. MI advokati smo zastitnici naroda i pred sudom i pred vlastima, a ne neprijatelji gradjana.

POTOCNJAK BRANKO

pre 9 godina

zakon o javnim beleznicima sa pridodatim zakonima predstavlja grubu povredu Ustava RS,a o cemu ce konacnu odluku doneti Ustavni sud.Ustavni su mora otkloniti povredu Ustava,jer po ustavu pravnu pomoc pruzaju u Srbiji advokasti i lokalne sluzbe pravne pomoci.

Boris

pre 9 godina

Tačno. Šta će nam advokati. Svakako će dobiti parnicu ko ima para a ne na čijoj je strani pravda. I još ako uzmemo u obzir koliko traju pojedini slučajevi........

SAMO NAPRED

pre 9 godina

Nije mi jasno sto idete kod advokata.
Sto sami ne pisete, tuzbe, zalbe... Sto sami ne pisete prigovore izvrsiteljima.....
U Srbiji svako ima pravo da zastupa sebe samog, sta ce mu advokat.
Ali ako vec hocete da umesto vas stoje u redvima advokati, da se bave vasim problemima sta ocekuje da to neko radi iz zadovoljstva i pomogucstvu dzabe. Svuda na svetu su advokatske usluge skupe.
Svi pricaju o tome kako treba advokatima uvesi fiskalne kase, potpuno sam saglasan sa tim samo onda nema u pola cene, nema 3 u 1 itd. nego zalba kosta tolko i tolko i nemas kud.
Niko ne spominje da su sudske takse koje drzava naplacuje jedne od najvisih u evropi za jedan od najsporijih pravosudnih sistema
spominje se uvodjenje drzavnih advokata, cudim se samo sto tako dobar predlog nije smislila ni jedna ozbiljna zemlja. Inace stvarno godinama se primenjivao slican sistem i kod nas zvao se >kadija te tuzi, kadija ti sudi

Новак

pre 9 godina

Адвокати су богати колико и народ у земљи у којој живе и раде. Ви
знате колико сте богати, па видите колико су богати и адвокати.
Овде не убрајам хохштаплере. Њих има у сваком еснафу, има их и међу
нама.
Увођењем фискалних каса не би више било могуће "дођем ти".
Нема адвоката у Србији коме клијенти не дугују и који те дугове никада
неће наплатити. И на крају, ко год мисли да је у овој наглавачке
постављеној земљи лако бити адвокат, грдно се преварио.

Бавити се адвокатуром у земљи Србији није привилегија!

У овој земљи има адвоката који су социјални случајеви. Вероватно
јединствен случај на свету.

Уназадили су читаву земљу, поготову интелигенцију. Пример професора и
лекара чије су плате - катастрофа. Мање плате у Европи имају само исти
у Македонији и Црној Гори.

РАЗМИСЛИТЕ!!! Данас смо ми - адвокати, сутра ви, ако већ нисте били
пре нас! Адвокат

Новак

pre 9 godina

Драги моји суграђани,
бавити се адвокатуром подразумева много тога доброг али и много тога лошег.
Овом приликом нећу о добрим странама, оне су мање више познате свима.
Лоше стране су:
- Бес који изазива неправда а када си немоћан да нешто промениш.
- Не дај Боже да се разболиш. Можеш да се сликаш! Спреда, озада и анфас.
У колору и у црно белој техници. Најчешће у црној, без имало белог.
- Радиш увек и на сваком месту. И у кафани. Телефон ти звони у свако доба
- 24 сата. Није битно да ли си на свадби или сахрани, да ли крстиш,
венчаваш или плачеш. Потребе и муке клијента, макар биле и најбаналније
су увек испред наших, и онда када су наше огромне.
- Не чека те плата кад се вратиш са одмора. Чекају те сви могући рачуни.
- Држава ти дугује новац који ако не тужиш никада нећеш добити.
- Кажу: "адвокати деру народ и богате се". Добро. Хајде да видимо како то
"ферцера"?
Како можеш да одереш некога ко има пензију 17.000 динара? Како скинути
кожу некоме коме је кожа већ скинута?! Никако, верујте! Онда му
завршиш нешто па ти плаћа на рате. Мука теби, мука њему!
На крају дигнеш руке од такве наплате.
Aдвокат

Alen

pre 9 godina

Rešenje je vrlo jednostavno. Treba ukinuti advokaturu jer prosečan čovek i ovako ne može plaćati njihovu tarifu. I uvesti državnu službu kao obducman, gde će raditi za fisknu platu kao lekari ili prosvetari. Ako mogu oni da žive od te plate, moćiće i ovi. I neće više biti bune.

ja

pre 9 godina

Подршка адвокатима! Издржите до краја овај пут!

Ове шаљивџије које мрзе читав свијет, а не знају ни шта је адвокат, нека се мало информишу. Они мисле да су адвокати трговци и бизнисмени, као ови бивши полицајци, тужиоци и судије. Кад вам треба адвокат, а ви бирајте. У Београду их има 4.000 !

И шта мислите, сви заступају Мишковића, и узму 10.000 евра мјесечно? Па они сви живе од ваше сиротиње, па како је вама, тако је и њима.

Ana

pre 9 godina

Takodje nisam advokat, ali ih poznajem dovoljno. To sto neki naplacuju je prenaduvano, ima njih par kojima se moze, dok ostala vecina muku muci. Inace, ti porezi trenutni se krecu i do 80000 din mesecno. Zasto porez ne bude onoliko koliko je sudijama na njihovu platu? Kategorija pausalnog poreza ne znaci da je taj porez mali. Prvo proverite, pa lupajte minuse. Sta da vi, cime god da se bavite, ne mozete za sebe nesto da uradite, nego morate kod nekog notara iz vase struke. Ne da nije logicno, vec se kosi sa svakom logikom. I takodje se raspitajte o notarima u drugim zemljama, pa cete videti sta oni rade i koliko naplacuju.U Nemackoj npr. koja je uzor ovima sa vlasti.Realna plata je 25000 dinara, treba svi da strajkujemo i blokiramo drzavu, jer je ovo sramota za svakog pojedinca, a ne samo za advokate. Ovim ukidaju pravo svakog pojedinca da odluci gde ce sta da uradi, ko ce da mu uradi i koliko ce da plati. Primera radi, punomocje je kostalo 560 a sad kosta 5000! Ne tice se ovo samo advokata, tice se svih nas! A koga ne mrzi, nek pogleda malo zakon o javnim beleznicima i bice im jasno do koje granice samovolja moze da ide! isto je sa poreskom upravom!

Lemi

pre 9 godina

@milance, zelim ti da advokati uvedu fiskalne kase,pa da ti zatreba pomoc..jedva cekam da platis pdv na tu uslugu!! Zapamtite,advokati vas ne vuku za rukav..sami dolazite uplakani po savet..licemeri
(znalac_, 10. septembar 2014 14:10)

Poenta fiskalizacije je evidencija prihoda, a ne PDV. Ideja jeste da se konacno udje u trag koliko advokati naplacuju, a ne da se doda PDV. Da ne pricam da bi PDV mozda trebao da ide od vase 'marze', to vam ne pada na pamet? Kada se podigne stopa PDV-a svi traze da se maloprodajne cene po radnjama ne menjaju vec da proizvodjaci i trgovci povecanje 'preuzmu' na sebe. Sta bi vama falilo da uradite isto?
No, kao sto rekoh, ako imas fiskalnu kasu - ne znaci da si u sistemu PDV-a po automatizmu, toliko si morao da znas ako bi da diskutujes na ovu temu. Fail. Epic.
S toga, ako smo mi licemeri, sta si onda ti ...

Ana

pre 9 godina

Gospodo, neka uvedu fiskalne kase, ali cete tada placati po tarifi, koja, nije zanemarljiva. pogledate li stvar objektivnije, uvidecete da ogromna vecina advokata ne moze da naplati po tarifi, a ako se raspitate, pronaci cete da su advokati takodje predlozili smanjenje te tarife, jer nije realna. Sve puca po gradjanima, ali i advokati su gradjani. Sledeci korak bi mogao biti - ne mozete da angazujete molera kog hocete, vec nekog ovlascenog, ili jos bolji primer - automehanicara, vec ovlasceni servis. Ako ovo dozvolimo, pored svega sto je dozvoljeno (plate, penzije, poskupljenje svega!), sta je sledece?!!!

Vrela jesen

pre 9 godina

Minuse lupaju advokati...
(milanče, 10. septembar 2014 13:06)

Nisam advokat, dala sam ti minus. Dajem podršku advokatima iz više razloga:
01. zbog zakona o notarima,
02. zato što podržavam bilo koji vid otpora protiv plagijatora i
03. zato što znam dosta advokata koji jedva sastavljaju kraj sa krajem!

pera

pre 9 godina

U potpunosti podžavam advokate, boreći se za sebe, bore se i za one koji ovde daju negativne komentare. Ako advokati budu vodili knjige i plaćali pdv od 20%, to će automatski više da košta klijenta. Umesto da plati 10.000 din. klijent će da plaća 12.000 din. Što se tiče Zakona o javnom beležništvu, tu je tek katastrofa. Zamislite da neko ko je završio školu za automehaničara i kome se pokvario auto, nesme sam da popravi auto već mora da pozove autoservis da to uradi. Ako pravnik kupi kuću ili stan ili plac, nemože sam da napiše ugovor već mora da ide kod notara. Još je banalnija sitacija kada nepokretnost kupi advokat.

Luzer

pre 9 godina

Питајте било где у свету (који је колико толико уређен) шта мисли о адвокатима и окренуће главу на другу страну, шта онда рећи за овај наш циркус. То је, генерално, најодвратнија професија, без имало интегритета и морала. Част изузецима и то баш изузецима. Када те се једном дочепају, када успеју да те убаце у машину јер немаш куд, обрао си бостан. Стравичне тарифе и непрекидно има још. Било шта да их питаш, то је пословна тајна и не могу ти рећи ништа о току поступка и о финалној цени која је увек мистерија. Најмутнија професија са најжешћом ценом и стално им нешто мало. У многим судским стандардним процедурама, МОРАШ имати лиценцираног адвоката иако се ради о тривијалним уговорима које би и моја покојна баба разумела из прве. Параграфска мафија без преседана. Не би им дао ништа, ако неће да се баве адвокатуром нек пробају копање.

Advokat

pre 9 godina

@Zašto se advokati ne pobune protiv ''Advokatske komore'' koja ima monopol na izdavanje ''dozvola'' da te ubace u registar i to naplaćuju 5.000 €.
(SNS BOT BR.458, 10. septembar 2014 )
Zato što advokat nije doo firma koja može da se osnuje sa 100 dinara kapitala, već ozbiljan posao.

znalac_

pre 9 godina

@milance, zelim ti da advokati uvedu fiskalne kase,pa da ti zatreba pomoc..jedva cekam da platis pdv na tu uslugu!! Zapamtite,advokati vas ne vuku za rukav..sami dolazite uplakani po savet..licemeri

Dušan Bratić, advokat

pre 9 godina

Rešenje dileme o štrajku advokata se svodi na sledeću maksimu "Mi smo obeleženi, a drugi se bogate". A, narod ko narod, poslovično " Od šume ne vidi drveće". Ja ne plaćam porez paušalno već vodim poslovne knjige, pa posmatrajući sitnosopstvenički, štrajk me ne bi interesovao. Međutim,odnos države prema podanicima je više nego zabrinjavajući i tiče nas se svih, pa zato podržavam odluku komore o obustavi vršenja advokatske službe (član 67 Ustava Republike Srbije).U suprotnom, društvena apatija će nam se svima vratiti kao bumerang i pokositi i ono malo nade da se za bolje društvo i državu išta još može učiniti.

Relja

pre 9 godina

...Pored toga "njima" je već uveden PDV. Kao i svim drugim preduzetnicima. Ako pređu zakonsku granicu godišnjih prihoda. Ali siguran sam da ti to znaš... deluješ obrazovano. Sigurno si i obrazovaniji od svih tih "odvratnih lihvara". ;)
(Dobri Čovek Jov, 10. septembar 2014 11:21)

Advokati ne plaćaju PDV jer nisu u obavezi da vode knjige i prijavljuju prihod koliko im se svidi. Hvala na ponudi, no advokat mi nikad nije bio potreban, no video sam šta rade ljudima. A obrazovan jesam, znatno više od tih derikoža. Ori tom mislim i na formalno i neformalno obrazovanje.

SNS BOT BR.458

pre 9 godina

Zašto se advokati ne pobune protiv ''Advokatske komore'' koja ima monopol na izdavanje ''dozvola'' da te ubace u registar i to naplaćuju 5.000 €.

Nesa

pre 9 godina

BRAVO ADVOKATI! Pokazali ste da ste najsvetlija tacka u ovoj truloj drzavi i pravosudju, otpor ovoj nesposobnoj vlasti mora doci sa svih strana, tacka se mora staviti na prazne price, lazi i demagogiju. Ako ne znaju neka napuste vlast i raspisu izbore.

Ви јесте лихвари

pre 9 godina

Држава иде крупним корацима напред. Најбољи пример су адвокати. Научили су да користе рачунар и интернет па су у могућности да остављају коментаре. Браво. То што су коментари пуни лажи и патетике је друга ствар. Зашто сте против фискалних каса? Ако сматрате да плаћате велики порез зашто не пређете са паушала на вођење књига? Кад сте тако јадни и сиромашни одакле вам паре за кола и скупа одела? Немојте само да почнете са причом како су вам кола неопходна за рад. Не мислим да треба да се држите за шипку у аутобусу али ако једва састављате крај с крајем онда се возе скромнија кола.

Sasa Tramp

pre 9 godina

Da, krajnje je vreme da svi privatni preduzetnici stupe u generalni strajk dok se ne ispuni jedan jedini zahtev, a to je: da se ne placa porez vise!

nl

pre 9 godina

Pitaju neki kada ce nam uvesti pdv. Zanimljivo. Pdv uvek placa krajnji potrosac, dakle, u ovom slucaju klijent. Ne znam zasto bi se radovali da advokatske usluge placate 20% skuplje.
(Putuj Evropo, 10. septembar 2014 08:38)
Evo ovako razmislja svaki sivozonac.
Gospodine Putuj Evropo,jezim se od onih kod kojih zatrazim neku uslugu ili proizvod a oni mi kazu npr to ce vas kostati 5000 din,ok kazem posaljite predracun za firmu a on mi onda posto vidi da od kesha na ruke nema nista kaze -to vam je onda +20%.Na normalnim mestima je potpuno nevazno da li cete platiti u keshu ili preko racuna,cena je ista.

mrmlj

pre 9 godina

@(Djosek, 10. septembar 2014 08:02)
advokati su slozni zato sto moraju da budu.
znas, postoji nesto sto se zove "advokatska komora" i ko ne postupa po nalogu komore biva iskljucen iz nje i vise ne moze da se bavi advokaturom.
inace, apsolutno se slazem da bi nam bilo bolje da se svi udruzimo i da malo prodrmamo vlast kad nas cede preko mere.

za plo

pre 9 godina

Za plo
Sram te bilo, apsolutno ni jedna rec koju si napisao, nije tacna. Zbog takvih kao sto si ti, koji sire netacne informacije samo se pogorsava poverenje javnosti u pravosudje, koje je i ovako uzdrmano!!!

sokrat

pre 9 godina

Kako naplatiti svoje usluge od opljačkanog i osiromašenog naroda. Ne zastupaju svi advokati Miškoviće, Kostiće.... već dele sudbinu ostalog naroda. Advokatska tarifa je u većini slučajeva nedostižna, ako nećete vi da spustite cenu usluga uradiće drugi za duplo manje, a fiskalne kase bi dobro došle za izdavanje računa za usluge koje niste pružili i za "pranje para", stranke vam tobože plate za nepostojeće usluge a pare podelite. Milina jedna.

Block

pre 9 godina

@ADVOKAT
Gospodine advokate, i ja sam (nije bitna profesija) zavrsio fakultet, pa potom morao da sticem licence (jednu domacu i jednu u srpskoj komori). Sve je to trazilo odricanje i trud. Medjutim na sve sto zaradim placam porez, plus onaj na kraju godine, koji 99% advokata ne placa iako velika vecina ima pet puta bolji standard od mene. Nije mi jasno odakle vam obraz, da trazite izuzetak iz fiskalizacije i da npr lekari izdaju fiskalni racun, a vama to ne sme ni da se pomene. Pausalac koji placate je uvreda za zdrav razum. Ovo sto radite je klasicna ucena bogatih i sumnjivih advokata ali i pokazatelj slabosti drzave. Iskreno ne znam sta me od ova dva vise brine.

upravo tako

pre 9 godina

Samo jedna obična parnica od 30min i 2 sata pripreme po cenovniku advokatske komore je više od polovine prosečne plate. Ne čini li vam se da je to premnogo?
(sim, 10. septembar 2014 07:23)

Nije premnogo ako ti taj advokat svojim znanjem,iskustvom i umešnošćuti zaštiti imovinu,slobodu,nasledstvo,starateljstvo,položaj,radno mesto ili bilo koje pravo tj. jednostavno vas poštedi višegodišnje neizvesnosti i razvlačenja po sudovima.
Advokat ne naplaćuje vreme već znanje.
Slažem se da,kao i u svakoj profesiji,postoje advokati koji neprimereno naplate svoju uslugu,ali ljudi nemojte generalazivoti!

Petar

pre 9 godina

Advokati nisu u pravu. Oni bi trebali da budu prvi koji će voditi knjige i plaćati PDV. Međutim, oni, za razliku od nekih drugih zanimanja, imaju mogućnost da ucene državu, pa se zato tako i ponašaju.

Dobri Čovek Jov

pre 9 godina

@Pod hitno uvesti mogućnost da se sudski procesi mogu održavati i bez advokata. A njima uvesti PDV. Odvratni lihvari!
(Relja, 10. septembar 2014 08:17)
Pa dragi Relja, i sada u velikoj većini sudskih postupaka ti nije potrebno prisustvo advokata. Slobodno angažuj lokalnog mesara da te zastupa, šta će ti advokat. Mogu ja da ti dam kontakt, moj komšija mesar, fin čovek, pametan, a i uvek mi naplati "komšijski".
Pored toga "njima" je već uveden PDV. Kao i svim drugim preduzetnicima. Ako pređu zakonsku granicu godišnjih prihoda. Ali siguran sam da ti to znaš... deluješ obrazovano. Sigurno si i obrazovaniji od svih tih "odvratnih lihvara". ;)

Phill

pre 9 godina

E, ovako se to radi. A ne da se poveca osiguranje vozila nenormalno, svi nesto kao pljuju na portalima, a niko da protestuje stvarno. Smanjuju nam plate i penzije, niko nece da pokrene neki protest, jos botovi to hvale. Profesorima smanjuju plate, mogu djaci da ih biju, neki se pobune, neki ne, uglavnom ih ljudi psuju kad strajkuju. Politicari nam rade sta im se prohte, niko rec ne kaze. Slazem se, imaju advokati para i deru kozu kako naplacuju, ali barem pokazuju slogu kad drzava resi da im uzima pare da bi politicari mogli da se vozikaju u sluzbenim autima i da primaju plate za nerad.

nexus

pre 9 godina

Pausalac je moguce biti samo ukoliko zaradjujete manje od 6 miliona dinara godisnje. To je nekih 4000e mesecno. PDV se placa na iznose od preko 8 milona dinara ali tada vec morate da imate knjigovodju i niste vise u kategoriji pausalca.
Pausalni rad nije karakteristican samo za advokate, vecina programera koja radi od kuce radi kao pausalac....

plo

pre 9 godina

advokati nisu zeleli pdv ne zbog 20% nego zbog uvida ko i koliko novca upalcuje njima. Npr. ako platite usluge 10000 evra 30% ide tuziocu 30% sudiji a 40% advokatu.Tipuju ljude posalju u pritvor u predistraznom postupku bez optuznice a vi ako ne platite drze vas i do 6 meseci kolko je zakonski moguce bez optuznice ako platite nikom nista sedite kuci nema optuznice i za dve godine slucaj zastareva.Klasican reket i nema uvida u tok novca nikad ovde nece biti bolje nikad

kuala lumpur

pre 9 godina

@Stičem utisak da advokati nemaju pojima u kojoj zemlji žive i kako živi ogromna većina stanovništva.
(hektor, 10. septembar 2014 09:02)
dragi hektore, nisi ti birao advokate da brinu o tome kako zivi većina stanovništva niti su oni silom i prevarom uzeli vlast u ruke. to su neki drugi, nesto si pobrkao

sheki

pre 9 godina

Ova vlada a pogotovo mladi ministar pravde je izgubila kompas, donose neustavne zakone po hitnoj preceduri isključivo i samo da bi napunila džepove svojim partijskim kolegama. Pa javni beleznik, kao sto sama rec kaže samo OVERAVA a ne sastavlja ugovore i druge akte, a pogotovo nema MONOPOL u jednom društvu da to radi. Pa vodite se primerima Švajcarske i Evrope a ne Bosne i Crne Gore. Sa druge strane ova vlast povećava poreze privatnom sektoru gde je prosek plata manji nego u javnom, to nema logike. Podrska svima u napacenom privatnom sektoru pa i advokatima .

zombi

pre 9 godina

Stičem utisak da advokati nemaju pojima u kojoj zemlji žive i kako živi ogromna većina stanovništva.
(hektor, 10. septembar 2014 09:02)
---
Ja živim u toj zemlji. Kad zovem bilo kog majstora kad mi se nešto pokvari oderu golu kožu. Bez obzira da li se radi o dobrom ili lošem majstoru.
Ovi ljudi koji danas štrajkuju su učili pozvršavali fkaultete i normalno je da će da naplaćuju uslugu i za sitne savete. Takođe među njima ima dobrih, časnih i loših advokata.
Druga je stvar ovo što mi čitamo po novinama neke neverovtne stvari ali isto tako je i sa majstorima. Da li su majtori krivi za smdrljivu zgradu?

Roki

pre 9 godina

Borimo se za svoja prava do kraja. Ako advokati budu poraženi golom silom vlastodržaca šta drugi da očekuju. Sramno je ćutanje i odsustvo podrške udruženja sudija i napad ministarstva pravde na advokate jer oni znaju da smo u pravu. Na kraju jedini kompromis da nam obaveze za 2014,god. budu na nivou 2013.god. jer su rektroaktivno povećali obaveze, i da nam se na taj način omogući vođenje poslovnih knjiga za 2015.god. Stvarno sramota za našu profesiju ako izgubimo ovaj ovaj spor sa državom. Obavestiti i evropsku uniju advokata.

ADVOKAT

pre 9 godina

Svim onima koji zavide advokatima poručujem da
1.mogu i oni da postanu advokati ako se 20 godina školuju i polože sve potrebne ispite
2. tražiti usluge advokata nije obavezno
3. licence advokatima na svu žalost zavidnih ne izdaje država pa im ih ne može ni oduzeti

Milojko

pre 9 godina

Sigurno ih muči i povećanje
1. poreza od 80% na imovinu
2. auto osiguranja od 43%
3. pretplate za fiksni
4. struja 20 % a obecano pred izbore -20%
ali su zaboravili to da dodaju.

Necu_u_Tor

pre 9 godina

Najljubaznije molim komentatore da ne lupetaju iz zavisti i zluradosti, a da pri tom i ne žele sa se informišu o suštini problema: Upropašćeno beogradsko pravosuđe koje ne radi 9 meseci, na odluke po žalbi se čeka 3-5 godina, neustavan položaj beležnika za "njihove" kao i za izvršitelje, katastrofalni uslovi u sudovima uz pretnje i zastrašivanja, rasturen pravni sistem, ministar bez znanja i iskustva nesposoban da reši ma šta
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Advokat, 10. septembar 2014 08:20)

Dragi gospodine Advokat, ako vec pozivate ljude da ne "lupetaju" i ako je stanje ovakvo kako Vi kazete, molim Vas da mi objasnite gde su te stavke u Vasim zahtevima? Hocu da kazem da se potpuno slazem sa Vama apropo stanja u pravosudju, ali nesto ne vidim da strajkujete zbog toga. Koliko vidim, strajkujete zbog samozivih razloga novca, iako vrlo dobro znate da su potrazivanja od stanovnistva ove zemlje apsolutno nesrazmerna standardu.

Da ne govorim pri tome da je pojam pravde potpuno obesmisljen i da se posao advokata, Vas posao, u najvecoj meri vezuje za zongliranje procedurama, odlaganjima, trazenju "rupa" u zakonima, a ne pomoci prilikom utvrdjivanja pravde. A da - zaboravio sam: pravo i pravda odavno nemaju nikakve veze!

zriki

pre 9 godina

svi cemo na izbore da izadjemo da vidimo vucicev ubedljivi poraz i podrsku od celih 20%. Evro skace, porezi porasli, cene divljaju, to je vuciceva sposobnost. A prevoz, djilas je za vas bio gospodin i strucnjak.

Гавра

pre 9 godina

Треба им укинути да буду паушалци , да видимо колико су стварно њихова примања. Ако тако мало зарађују рачуноводство ће утрврдити то и неће имати да плате велики порез.

Advokat

pre 9 godina

Najljubaznije molim komentatore da ne lupetaju iz zavisti i zluradosti, a da pri tom i ne žele sa se informišu o suštini problema: Upropašćeno beogradsko pravosuđe koje ne radi 9 meseci, na odluke po žalbi se čeka 3-5 godina, neustavan položaj beležnika za "njihove" kao i za izvršitelje, katastrofalni uslovi u sudovima uz pretnje i zastrašivanja, rasturen pravni sistem, ministar bez znanja i iskustva nesposoban da reši ma šta

Putuj Evropo

pre 9 godina

Pitaju neki kada ce nam uvesti pdv. Zanimljivo. Pdv uvek placa krajnji potrosac, dakle, u ovom slucaju klijent. Ne znam zasto bi se radovali da advokatske usluge placate 20% skuplje.

Djosek

pre 9 godina

Svaka cast na slozi. Narodu u Srbiji ce biti bolje kad se bude borio za sebe kao sto to advokati upravo sada rade. Ne dozvoljavaju da ih drzava pljacka zato sto joj se moze.
Za razliku od njih, vlasnici nepokretnosti, vozaci, pusaci cute kad im se povecavaju porezi I akcize, cute i misle da ce politicari imati srca da im ne ogule kozu s ledja. Podrska svakome ko se bori protiv samovolje bahatih politikanata!

sim

pre 9 godina

Samo jedna obična parnica od 30min i 2 sata pripreme po cenovniku advokatske komore je više od polovine prosečne plate. Ne čini li vam se da je to premnogo?

Homo politicus

pre 9 godina

Mislim da je drzava uzela deo kolaca od advokata sto se tice prometa nekretninama ali u isto vreme obezbedila gradjanima pravnu sigurnost kroz formu zakljucenja ugovora koji ne sme biti u suprotnosti za zakonom a za prouzrokovanu stetu ugovorom Notarska komora duzna je da je nadoknadi

mikan

pre 9 godina

Ma dokle cemo vise da se sklanjamo ovim krvopijama advokatima?!? Pa sada placaju manji pausal od brice, i opet im je mnogo?!? Ma treba njima uraditi fiskalizaciju, pa da vidite onda kako se puni budzet! Advokatura - najprofitabilnija grana u "industriji"! INDUSTRIJI - bas tako!!!

Milosh

pre 9 godina

Ma najbolje da vam ukinu poreze jer verovatno jedva sastavljate kraj s krajem. Ukinite im pausal i uvedite kao za sve fiskalne kase i onda nema sta da se bune. Koliko otkucaju, toliko plate. Ali njima ni kase ne odgovaraju!

Advokat

pre 9 godina

Najljubaznije molim komentatore da ne lupetaju iz zavisti i zluradosti, a da pri tom i ne žele sa se informišu o suštini problema: Upropašćeno beogradsko pravosuđe koje ne radi 9 meseci, na odluke po žalbi se čeka 3-5 godina, neustavan položaj beležnika za "njihove" kao i za izvršitelje, katastrofalni uslovi u sudovima uz pretnje i zastrašivanja, rasturen pravni sistem, ministar bez znanja i iskustva nesposoban da reši ma šta

Djosek

pre 9 godina

Svaka cast na slozi. Narodu u Srbiji ce biti bolje kad se bude borio za sebe kao sto to advokati upravo sada rade. Ne dozvoljavaju da ih drzava pljacka zato sto joj se moze.
Za razliku od njih, vlasnici nepokretnosti, vozaci, pusaci cute kad im se povecavaju porezi I akcize, cute i misle da ce politicari imati srca da im ne ogule kozu s ledja. Podrska svakome ko se bori protiv samovolje bahatih politikanata!

sim

pre 9 godina

Samo jedna obična parnica od 30min i 2 sata pripreme po cenovniku advokatske komore je više od polovine prosečne plate. Ne čini li vam se da je to premnogo?

sheki

pre 9 godina

Ova vlada a pogotovo mladi ministar pravde je izgubila kompas, donose neustavne zakone po hitnoj preceduri isključivo i samo da bi napunila džepove svojim partijskim kolegama. Pa javni beleznik, kao sto sama rec kaže samo OVERAVA a ne sastavlja ugovore i druge akte, a pogotovo nema MONOPOL u jednom društvu da to radi. Pa vodite se primerima Švajcarske i Evrope a ne Bosne i Crne Gore. Sa druge strane ova vlast povećava poreze privatnom sektoru gde je prosek plata manji nego u javnom, to nema logike. Podrska svima u napacenom privatnom sektoru pa i advokatima .

Putuj Evropo

pre 9 godina

Pitaju neki kada ce nam uvesti pdv. Zanimljivo. Pdv uvek placa krajnji potrosac, dakle, u ovom slucaju klijent. Ne znam zasto bi se radovali da advokatske usluge placate 20% skuplje.

ADVOKAT

pre 9 godina

Svim onima koji zavide advokatima poručujem da
1.mogu i oni da postanu advokati ako se 20 godina školuju i polože sve potrebne ispite
2. tražiti usluge advokata nije obavezno
3. licence advokatima na svu žalost zavidnih ne izdaje država pa im ih ne može ni oduzeti

mikan

pre 9 godina

Ma dokle cemo vise da se sklanjamo ovim krvopijama advokatima?!? Pa sada placaju manji pausal od brice, i opet im je mnogo?!? Ma treba njima uraditi fiskalizaciju, pa da vidite onda kako se puni budzet! Advokatura - najprofitabilnija grana u "industriji"! INDUSTRIJI - bas tako!!!

zriki

pre 9 godina

svi cemo na izbore da izadjemo da vidimo vucicev ubedljivi poraz i podrsku od celih 20%. Evro skace, porezi porasli, cene divljaju, to je vuciceva sposobnost. A prevoz, djilas je za vas bio gospodin i strucnjak.

zombi

pre 9 godina

Stičem utisak da advokati nemaju pojima u kojoj zemlji žive i kako živi ogromna većina stanovništva.
(hektor, 10. septembar 2014 09:02)
---
Ja živim u toj zemlji. Kad zovem bilo kog majstora kad mi se nešto pokvari oderu golu kožu. Bez obzira da li se radi o dobrom ili lošem majstoru.
Ovi ljudi koji danas štrajkuju su učili pozvršavali fkaultete i normalno je da će da naplaćuju uslugu i za sitne savete. Takođe među njima ima dobrih, časnih i loših advokata.
Druga je stvar ovo što mi čitamo po novinama neke neverovtne stvari ali isto tako je i sa majstorima. Da li su majtori krivi za smdrljivu zgradu?

Milojko

pre 9 godina

Sigurno ih muči i povećanje
1. poreza od 80% na imovinu
2. auto osiguranja od 43%
3. pretplate za fiksni
4. struja 20 % a obecano pred izbore -20%
ali su zaboravili to da dodaju.

Гавра

pre 9 godina

Треба им укинути да буду паушалци , да видимо колико су стварно њихова примања. Ако тако мало зарађују рачуноводство ће утрврдити то и неће имати да плате велики порез.

Milosh

pre 9 godina

Ma najbolje da vam ukinu poreze jer verovatno jedva sastavljate kraj s krajem. Ukinite im pausal i uvedite kao za sve fiskalne kase i onda nema sta da se bune. Koliko otkucaju, toliko plate. Ali njima ni kase ne odgovaraju!

kuala lumpur

pre 9 godina

@Stičem utisak da advokati nemaju pojima u kojoj zemlji žive i kako živi ogromna većina stanovništva.
(hektor, 10. septembar 2014 09:02)
dragi hektore, nisi ti birao advokate da brinu o tome kako zivi većina stanovništva niti su oni silom i prevarom uzeli vlast u ruke. to su neki drugi, nesto si pobrkao

Nesa

pre 9 godina

BRAVO ADVOKATI! Pokazali ste da ste najsvetlija tacka u ovoj truloj drzavi i pravosudju, otpor ovoj nesposobnoj vlasti mora doci sa svih strana, tacka se mora staviti na prazne price, lazi i demagogiju. Ako ne znaju neka napuste vlast i raspisu izbore.

Roki

pre 9 godina

Borimo se za svoja prava do kraja. Ako advokati budu poraženi golom silom vlastodržaca šta drugi da očekuju. Sramno je ćutanje i odsustvo podrške udruženja sudija i napad ministarstva pravde na advokate jer oni znaju da smo u pravu. Na kraju jedini kompromis da nam obaveze za 2014,god. budu na nivou 2013.god. jer su rektroaktivno povećali obaveze, i da nam se na taj način omogući vođenje poslovnih knjiga za 2015.god. Stvarno sramota za našu profesiju ako izgubimo ovaj ovaj spor sa državom. Obavestiti i evropsku uniju advokata.

mrmlj

pre 9 godina

@(Djosek, 10. septembar 2014 08:02)
advokati su slozni zato sto moraju da budu.
znas, postoji nesto sto se zove "advokatska komora" i ko ne postupa po nalogu komore biva iskljucen iz nje i vise ne moze da se bavi advokaturom.
inace, apsolutno se slazem da bi nam bilo bolje da se svi udruzimo i da malo prodrmamo vlast kad nas cede preko mere.

Dobri Čovek Jov

pre 9 godina

@Pod hitno uvesti mogućnost da se sudski procesi mogu održavati i bez advokata. A njima uvesti PDV. Odvratni lihvari!
(Relja, 10. septembar 2014 08:17)
Pa dragi Relja, i sada u velikoj većini sudskih postupaka ti nije potrebno prisustvo advokata. Slobodno angažuj lokalnog mesara da te zastupa, šta će ti advokat. Mogu ja da ti dam kontakt, moj komšija mesar, fin čovek, pametan, a i uvek mi naplati "komšijski".
Pored toga "njima" je već uveden PDV. Kao i svim drugim preduzetnicima. Ako pređu zakonsku granicu godišnjih prihoda. Ali siguran sam da ti to znaš... deluješ obrazovano. Sigurno si i obrazovaniji od svih tih "odvratnih lihvara". ;)

Necu_u_Tor

pre 9 godina

Najljubaznije molim komentatore da ne lupetaju iz zavisti i zluradosti, a da pri tom i ne žele sa se informišu o suštini problema: Upropašćeno beogradsko pravosuđe koje ne radi 9 meseci, na odluke po žalbi se čeka 3-5 godina, neustavan položaj beležnika za "njihove" kao i za izvršitelje, katastrofalni uslovi u sudovima uz pretnje i zastrašivanja, rasturen pravni sistem, ministar bez znanja i iskustva nesposoban da reši ma šta
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Advokat, 10. septembar 2014 08:20)

Dragi gospodine Advokat, ako vec pozivate ljude da ne "lupetaju" i ako je stanje ovakvo kako Vi kazete, molim Vas da mi objasnite gde su te stavke u Vasim zahtevima? Hocu da kazem da se potpuno slazem sa Vama apropo stanja u pravosudju, ali nesto ne vidim da strajkujete zbog toga. Koliko vidim, strajkujete zbog samozivih razloga novca, iako vrlo dobro znate da su potrazivanja od stanovnistva ove zemlje apsolutno nesrazmerna standardu.

Da ne govorim pri tome da je pojam pravde potpuno obesmisljen i da se posao advokata, Vas posao, u najvecoj meri vezuje za zongliranje procedurama, odlaganjima, trazenju "rupa" u zakonima, a ne pomoci prilikom utvrdjivanja pravde. A da - zaboravio sam: pravo i pravda odavno nemaju nikakve veze!

Phill

pre 9 godina

E, ovako se to radi. A ne da se poveca osiguranje vozila nenormalno, svi nesto kao pljuju na portalima, a niko da protestuje stvarno. Smanjuju nam plate i penzije, niko nece da pokrene neki protest, jos botovi to hvale. Profesorima smanjuju plate, mogu djaci da ih biju, neki se pobune, neki ne, uglavnom ih ljudi psuju kad strajkuju. Politicari nam rade sta im se prohte, niko rec ne kaze. Slazem se, imaju advokati para i deru kozu kako naplacuju, ali barem pokazuju slogu kad drzava resi da im uzima pare da bi politicari mogli da se vozikaju u sluzbenim autima i da primaju plate za nerad.

plo

pre 9 godina

advokati nisu zeleli pdv ne zbog 20% nego zbog uvida ko i koliko novca upalcuje njima. Npr. ako platite usluge 10000 evra 30% ide tuziocu 30% sudiji a 40% advokatu.Tipuju ljude posalju u pritvor u predistraznom postupku bez optuznice a vi ako ne platite drze vas i do 6 meseci kolko je zakonski moguce bez optuznice ako platite nikom nista sedite kuci nema optuznice i za dve godine slucaj zastareva.Klasican reket i nema uvida u tok novca nikad ovde nece biti bolje nikad

upravo tako

pre 9 godina

Samo jedna obična parnica od 30min i 2 sata pripreme po cenovniku advokatske komore je više od polovine prosečne plate. Ne čini li vam se da je to premnogo?
(sim, 10. septembar 2014 07:23)

Nije premnogo ako ti taj advokat svojim znanjem,iskustvom i umešnošćuti zaštiti imovinu,slobodu,nasledstvo,starateljstvo,položaj,radno mesto ili bilo koje pravo tj. jednostavno vas poštedi višegodišnje neizvesnosti i razvlačenja po sudovima.
Advokat ne naplaćuje vreme već znanje.
Slažem se da,kao i u svakoj profesiji,postoje advokati koji neprimereno naplate svoju uslugu,ali ljudi nemojte generalazivoti!

SNS BOT BR.458

pre 9 godina

Zašto se advokati ne pobune protiv ''Advokatske komore'' koja ima monopol na izdavanje ''dozvola'' da te ubace u registar i to naplaćuju 5.000 €.

sokrat

pre 9 godina

Kako naplatiti svoje usluge od opljačkanog i osiromašenog naroda. Ne zastupaju svi advokati Miškoviće, Kostiće.... već dele sudbinu ostalog naroda. Advokatska tarifa je u većini slučajeva nedostižna, ako nećete vi da spustite cenu usluga uradiće drugi za duplo manje, a fiskalne kase bi dobro došle za izdavanje računa za usluge koje niste pružili i za "pranje para", stranke vam tobože plate za nepostojeće usluge a pare podelite. Milina jedna.

Block

pre 9 godina

@ADVOKAT
Gospodine advokate, i ja sam (nije bitna profesija) zavrsio fakultet, pa potom morao da sticem licence (jednu domacu i jednu u srpskoj komori). Sve je to trazilo odricanje i trud. Medjutim na sve sto zaradim placam porez, plus onaj na kraju godine, koji 99% advokata ne placa iako velika vecina ima pet puta bolji standard od mene. Nije mi jasno odakle vam obraz, da trazite izuzetak iz fiskalizacije i da npr lekari izdaju fiskalni racun, a vama to ne sme ni da se pomene. Pausalac koji placate je uvreda za zdrav razum. Ovo sto radite je klasicna ucena bogatih i sumnjivih advokata ali i pokazatelj slabosti drzave. Iskreno ne znam sta me od ova dva vise brine.

Ви јесте лихвари

pre 9 godina

Држава иде крупним корацима напред. Најбољи пример су адвокати. Научили су да користе рачунар и интернет па су у могућности да остављају коментаре. Браво. То што су коментари пуни лажи и патетике је друга ствар. Зашто сте против фискалних каса? Ако сматрате да плаћате велики порез зашто не пређете са паушала на вођење књига? Кад сте тако јадни и сиромашни одакле вам паре за кола и скупа одела? Немојте само да почнете са причом како су вам кола неопходна за рад. Не мислим да треба да се држите за шипку у аутобусу али ако једва састављате крај с крајем онда се возе скромнија кола.

nexus

pre 9 godina

Pausalac je moguce biti samo ukoliko zaradjujete manje od 6 miliona dinara godisnje. To je nekih 4000e mesecno. PDV se placa na iznose od preko 8 milona dinara ali tada vec morate da imate knjigovodju i niste vise u kategoriji pausalca.
Pausalni rad nije karakteristican samo za advokate, vecina programera koja radi od kuce radi kao pausalac....

znalac_

pre 9 godina

@milance, zelim ti da advokati uvedu fiskalne kase,pa da ti zatreba pomoc..jedva cekam da platis pdv na tu uslugu!! Zapamtite,advokati vas ne vuku za rukav..sami dolazite uplakani po savet..licemeri

Dušan Bratić, advokat

pre 9 godina

Rešenje dileme o štrajku advokata se svodi na sledeću maksimu "Mi smo obeleženi, a drugi se bogate". A, narod ko narod, poslovično " Od šume ne vidi drveće". Ja ne plaćam porez paušalno već vodim poslovne knjige, pa posmatrajući sitnosopstvenički, štrajk me ne bi interesovao. Međutim,odnos države prema podanicima je više nego zabrinjavajući i tiče nas se svih, pa zato podržavam odluku komore o obustavi vršenja advokatske službe (član 67 Ustava Republike Srbije).U suprotnom, društvena apatija će nam se svima vratiti kao bumerang i pokositi i ono malo nade da se za bolje društvo i državu išta još može učiniti.

Petar

pre 9 godina

Advokati nisu u pravu. Oni bi trebali da budu prvi koji će voditi knjige i plaćati PDV. Međutim, oni, za razliku od nekih drugih zanimanja, imaju mogućnost da ucene državu, pa se zato tako i ponašaju.

Vrela jesen

pre 9 godina

Minuse lupaju advokati...
(milanče, 10. septembar 2014 13:06)

Nisam advokat, dala sam ti minus. Dajem podršku advokatima iz više razloga:
01. zbog zakona o notarima,
02. zato što podržavam bilo koji vid otpora protiv plagijatora i
03. zato što znam dosta advokata koji jedva sastavljaju kraj sa krajem!

Homo politicus

pre 9 godina

Mislim da je drzava uzela deo kolaca od advokata sto se tice prometa nekretninama ali u isto vreme obezbedila gradjanima pravnu sigurnost kroz formu zakljucenja ugovora koji ne sme biti u suprotnosti za zakonom a za prouzrokovanu stetu ugovorom Notarska komora duzna je da je nadoknadi

pera

pre 9 godina

U potpunosti podžavam advokate, boreći se za sebe, bore se i za one koji ovde daju negativne komentare. Ako advokati budu vodili knjige i plaćali pdv od 20%, to će automatski više da košta klijenta. Umesto da plati 10.000 din. klijent će da plaća 12.000 din. Što se tiče Zakona o javnom beležništvu, tu je tek katastrofa. Zamislite da neko ko je završio školu za automehaničara i kome se pokvario auto, nesme sam da popravi auto već mora da pozove autoservis da to uradi. Ako pravnik kupi kuću ili stan ili plac, nemože sam da napiše ugovor već mora da ide kod notara. Još je banalnija sitacija kada nepokretnost kupi advokat.

Relja

pre 9 godina

...Pored toga "njima" je već uveden PDV. Kao i svim drugim preduzetnicima. Ako pređu zakonsku granicu godišnjih prihoda. Ali siguran sam da ti to znaš... deluješ obrazovano. Sigurno si i obrazovaniji od svih tih "odvratnih lihvara". ;)
(Dobri Čovek Jov, 10. septembar 2014 11:21)

Advokati ne plaćaju PDV jer nisu u obavezi da vode knjige i prijavljuju prihod koliko im se svidi. Hvala na ponudi, no advokat mi nikad nije bio potreban, no video sam šta rade ljudima. A obrazovan jesam, znatno više od tih derikoža. Ori tom mislim i na formalno i neformalno obrazovanje.

ja

pre 9 godina

Подршка адвокатима! Издржите до краја овај пут!

Ове шаљивџије које мрзе читав свијет, а не знају ни шта је адвокат, нека се мало информишу. Они мисле да су адвокати трговци и бизнисмени, као ови бивши полицајци, тужиоци и судије. Кад вам треба адвокат, а ви бирајте. У Београду их има 4.000 !

И шта мислите, сви заступају Мишковића, и узму 10.000 евра мјесечно? Па они сви живе од ваше сиротиње, па како је вама, тако је и њима.

Новак

pre 9 godina

Адвокати су богати колико и народ у земљи у којој живе и раде. Ви
знате колико сте богати, па видите колико су богати и адвокати.
Овде не убрајам хохштаплере. Њих има у сваком еснафу, има их и међу
нама.
Увођењем фискалних каса не би више било могуће "дођем ти".
Нема адвоката у Србији коме клијенти не дугују и који те дугове никада
неће наплатити. И на крају, ко год мисли да је у овој наглавачке
постављеној земљи лако бити адвокат, грдно се преварио.

Бавити се адвокатуром у земљи Србији није привилегија!

У овој земљи има адвоката који су социјални случајеви. Вероватно
јединствен случај на свету.

Уназадили су читаву земљу, поготову интелигенцију. Пример професора и
лекара чије су плате - катастрофа. Мање плате у Европи имају само исти
у Македонији и Црној Гори.

РАЗМИСЛИТЕ!!! Данас смо ми - адвокати, сутра ви, ако већ нисте били
пре нас! Адвокат

Ana

pre 9 godina

Takodje nisam advokat, ali ih poznajem dovoljno. To sto neki naplacuju je prenaduvano, ima njih par kojima se moze, dok ostala vecina muku muci. Inace, ti porezi trenutni se krecu i do 80000 din mesecno. Zasto porez ne bude onoliko koliko je sudijama na njihovu platu? Kategorija pausalnog poreza ne znaci da je taj porez mali. Prvo proverite, pa lupajte minuse. Sta da vi, cime god da se bavite, ne mozete za sebe nesto da uradite, nego morate kod nekog notara iz vase struke. Ne da nije logicno, vec se kosi sa svakom logikom. I takodje se raspitajte o notarima u drugim zemljama, pa cete videti sta oni rade i koliko naplacuju.U Nemackoj npr. koja je uzor ovima sa vlasti.Realna plata je 25000 dinara, treba svi da strajkujemo i blokiramo drzavu, jer je ovo sramota za svakog pojedinca, a ne samo za advokate. Ovim ukidaju pravo svakog pojedinca da odluci gde ce sta da uradi, ko ce da mu uradi i koliko ce da plati. Primera radi, punomocje je kostalo 560 a sad kosta 5000! Ne tice se ovo samo advokata, tice se svih nas! A koga ne mrzi, nek pogleda malo zakon o javnim beleznicima i bice im jasno do koje granice samovolja moze da ide! isto je sa poreskom upravom!

Новак

pre 9 godina

Драги моји суграђани,
бавити се адвокатуром подразумева много тога доброг али и много тога лошег.
Овом приликом нећу о добрим странама, оне су мање више познате свима.
Лоше стране су:
- Бес који изазива неправда а када си немоћан да нешто промениш.
- Не дај Боже да се разболиш. Можеш да се сликаш! Спреда, озада и анфас.
У колору и у црно белој техници. Најчешће у црној, без имало белог.
- Радиш увек и на сваком месту. И у кафани. Телефон ти звони у свако доба
- 24 сата. Није битно да ли си на свадби или сахрани, да ли крстиш,
венчаваш или плачеш. Потребе и муке клијента, макар биле и најбаналније
су увек испред наших, и онда када су наше огромне.
- Не чека те плата кад се вратиш са одмора. Чекају те сви могући рачуни.
- Држава ти дугује новац који ако не тужиш никада нећеш добити.
- Кажу: "адвокати деру народ и богате се". Добро. Хајде да видимо како то
"ферцера"?
Како можеш да одереш некога ко има пензију 17.000 динара? Како скинути
кожу некоме коме је кожа већ скинута?! Никако, верујте! Онда му
завршиш нешто па ти плаћа на рате. Мука теби, мука њему!
На крају дигнеш руке од такве наплате.
Aдвокат

Advokat

pre 9 godina

@Zašto se advokati ne pobune protiv ''Advokatske komore'' koja ima monopol na izdavanje ''dozvola'' da te ubace u registar i to naplaćuju 5.000 €.
(SNS BOT BR.458, 10. septembar 2014 )
Zato što advokat nije doo firma koja može da se osnuje sa 100 dinara kapitala, već ozbiljan posao.

Ana

pre 9 godina

Gospodo, neka uvedu fiskalne kase, ali cete tada placati po tarifi, koja, nije zanemarljiva. pogledate li stvar objektivnije, uvidecete da ogromna vecina advokata ne moze da naplati po tarifi, a ako se raspitate, pronaci cete da su advokati takodje predlozili smanjenje te tarife, jer nije realna. Sve puca po gradjanima, ali i advokati su gradjani. Sledeci korak bi mogao biti - ne mozete da angazujete molera kog hocete, vec nekog ovlascenog, ili jos bolji primer - automehanicara, vec ovlasceni servis. Ako ovo dozvolimo, pored svega sto je dozvoljeno (plate, penzije, poskupljenje svega!), sta je sledece?!!!

nl

pre 9 godina

Pitaju neki kada ce nam uvesti pdv. Zanimljivo. Pdv uvek placa krajnji potrosac, dakle, u ovom slucaju klijent. Ne znam zasto bi se radovali da advokatske usluge placate 20% skuplje.
(Putuj Evropo, 10. septembar 2014 08:38)
Evo ovako razmislja svaki sivozonac.
Gospodine Putuj Evropo,jezim se od onih kod kojih zatrazim neku uslugu ili proizvod a oni mi kazu npr to ce vas kostati 5000 din,ok kazem posaljite predracun za firmu a on mi onda posto vidi da od kesha na ruke nema nista kaze -to vam je onda +20%.Na normalnim mestima je potpuno nevazno da li cete platiti u keshu ili preko racuna,cena je ista.

Sasa Tramp

pre 9 godina

Da, krajnje je vreme da svi privatni preduzetnici stupe u generalni strajk dok se ne ispuni jedan jedini zahtev, a to je: da se ne placa porez vise!

za plo

pre 9 godina

Za plo
Sram te bilo, apsolutno ni jedna rec koju si napisao, nije tacna. Zbog takvih kao sto si ti, koji sire netacne informacije samo se pogorsava poverenje javnosti u pravosudje, koje je i ovako uzdrmano!!!

SAMO NAPRED

pre 9 godina

Nije mi jasno sto idete kod advokata.
Sto sami ne pisete, tuzbe, zalbe... Sto sami ne pisete prigovore izvrsiteljima.....
U Srbiji svako ima pravo da zastupa sebe samog, sta ce mu advokat.
Ali ako vec hocete da umesto vas stoje u redvima advokati, da se bave vasim problemima sta ocekuje da to neko radi iz zadovoljstva i pomogucstvu dzabe. Svuda na svetu su advokatske usluge skupe.
Svi pricaju o tome kako treba advokatima uvesi fiskalne kase, potpuno sam saglasan sa tim samo onda nema u pola cene, nema 3 u 1 itd. nego zalba kosta tolko i tolko i nemas kud.
Niko ne spominje da su sudske takse koje drzava naplacuje jedne od najvisih u evropi za jedan od najsporijih pravosudnih sistema
spominje se uvodjenje drzavnih advokata, cudim se samo sto tako dobar predlog nije smislila ni jedna ozbiljna zemlja. Inace stvarno godinama se primenjivao slican sistem i kod nas zvao se >kadija te tuzi, kadija ti sudi

Luzer

pre 9 godina

Питајте било где у свету (који је колико толико уређен) шта мисли о адвокатима и окренуће главу на другу страну, шта онда рећи за овај наш циркус. То је, генерално, најодвратнија професија, без имало интегритета и морала. Част изузецима и то баш изузецима. Када те се једном дочепају, када успеју да те убаце у машину јер немаш куд, обрао си бостан. Стравичне тарифе и непрекидно има још. Било шта да их питаш, то је пословна тајна и не могу ти рећи ништа о току поступка и о финалној цени која је увек мистерија. Најмутнија професија са најжешћом ценом и стално им нешто мало. У многим судским стандардним процедурама, МОРАШ имати лиценцираног адвоката иако се ради о тривијалним уговорима које би и моја покојна баба разумела из прве. Параграфска мафија без преседана. Не би им дао ништа, ако неће да се баве адвокатуром нек пробају копање.

POTOCNJAK BRANKO

pre 9 godina

zakon o javnim beleznicima sa pridodatim zakonima predstavlja grubu povredu Ustava RS,a o cemu ce konacnu odluku doneti Ustavni sud.Ustavni su mora otkloniti povredu Ustava,jer po ustavu pravnu pomoc pruzaju u Srbiji advokasti i lokalne sluzbe pravne pomoci.

Lemi

pre 9 godina

@milance, zelim ti da advokati uvedu fiskalne kase,pa da ti zatreba pomoc..jedva cekam da platis pdv na tu uslugu!! Zapamtite,advokati vas ne vuku za rukav..sami dolazite uplakani po savet..licemeri
(znalac_, 10. septembar 2014 14:10)

Poenta fiskalizacije je evidencija prihoda, a ne PDV. Ideja jeste da se konacno udje u trag koliko advokati naplacuju, a ne da se doda PDV. Da ne pricam da bi PDV mozda trebao da ide od vase 'marze', to vam ne pada na pamet? Kada se podigne stopa PDV-a svi traze da se maloprodajne cene po radnjama ne menjaju vec da proizvodjaci i trgovci povecanje 'preuzmu' na sebe. Sta bi vama falilo da uradite isto?
No, kao sto rekoh, ako imas fiskalnu kasu - ne znaci da si u sistemu PDV-a po automatizmu, toliko si morao da znas ako bi da diskutujes na ovu temu. Fail. Epic.
S toga, ako smo mi licemeri, sta si onda ti ...

Alen

pre 9 godina

Rešenje je vrlo jednostavno. Treba ukinuti advokaturu jer prosečan čovek i ovako ne može plaćati njihovu tarifu. I uvesti državnu službu kao obducman, gde će raditi za fisknu platu kao lekari ili prosvetari. Ako mogu oni da žive od te plate, moćiće i ovi. I neće više biti bune.

Adv. Simic Zeljko

pre 9 godina

Dragi gradjani, advokatura je poslednja odbrana torturi drzave. Ako slome advokate svi su nemocni! Isto tako, uvazite cinjinicu da nisu svi advokati isti, kao ni svi taksisti, lekari, sudije, mehanicari itd. Mi smo svesni da ima advokata koji nas sramote i koji su nasa tamna strana, ali u svakom poslu je tako. Sustina protesta je da nam oduzimaju posao dajuci ga notarima i terajuci i nas i gradjane da placamo ono sto i sami mozemo da napisemo, dok su cene notara i 100 puta vece od sudskih taksi, a hoce da mi advokati platimo porez i po 70.000 mesecno dok zaradimo ukupno 50.000? Gde je tu logika? Biti u minusu 20.000 mesecno? Unistavaju nas i ljudi zatvaraju kancelarije! Gde da se zaposli advokat koji ima 50g? Nigde. Moze damo da sedi i gladuje kao i njegova porodica. Pri tome, nikada nisam odbio nekog ugrozenog da mu pomognem i znam da vecina kolega isto tako izadje u susret ugrozenima itd. Na Konferenciji advokata sam predlozio i POPUST za gradjane od 50 do 80% jer narod je gladan i zedan. Kada je tako i mi smanjujemo nase cene i najugrozenijima radimo i besplatno. MI advokati smo zastitnici naroda i pred sudom i pred vlastima, a ne neprijatelji gradjana.

Boris

pre 9 godina

Tačno. Šta će nam advokati. Svakako će dobiti parnicu ko ima para a ne na čijoj je strani pravda. I još ako uzmemo u obzir koliko traju pojedini slučajevi........

mikan

pre 9 godina

Ma dokle cemo vise da se sklanjamo ovim krvopijama advokatima?!? Pa sada placaju manji pausal od brice, i opet im je mnogo?!? Ma treba njima uraditi fiskalizaciju, pa da vidite onda kako se puni budzet! Advokatura - najprofitabilnija grana u "industriji"! INDUSTRIJI - bas tako!!!

sim

pre 9 godina

Samo jedna obična parnica od 30min i 2 sata pripreme po cenovniku advokatske komore je više od polovine prosečne plate. Ne čini li vam se da je to premnogo?

Homo politicus

pre 9 godina

Mislim da je drzava uzela deo kolaca od advokata sto se tice prometa nekretninama ali u isto vreme obezbedila gradjanima pravnu sigurnost kroz formu zakljucenja ugovora koji ne sme biti u suprotnosti za zakonom a za prouzrokovanu stetu ugovorom Notarska komora duzna je da je nadoknadi

Milosh

pre 9 godina

Ma najbolje da vam ukinu poreze jer verovatno jedva sastavljate kraj s krajem. Ukinite im pausal i uvedite kao za sve fiskalne kase i onda nema sta da se bune. Koliko otkucaju, toliko plate. Ali njima ni kase ne odgovaraju!

Ви јесте лихвари

pre 9 godina

Држава иде крупним корацима напред. Најбољи пример су адвокати. Научили су да користе рачунар и интернет па су у могућности да остављају коментаре. Браво. То што су коментари пуни лажи и патетике је друга ствар. Зашто сте против фискалних каса? Ако сматрате да плаћате велики порез зашто не пређете са паушала на вођење књига? Кад сте тако јадни и сиромашни одакле вам паре за кола и скупа одела? Немојте само да почнете са причом како су вам кола неопходна за рад. Не мислим да треба да се држите за шипку у аутобусу али ако једва састављате крај с крајем онда се возе скромнија кола.

Гавра

pre 9 godina

Треба им укинути да буду паушалци , да видимо колико су стварно њихова примања. Ако тако мало зарађују рачуноводство ће утрврдити то и неће имати да плате велики порез.

ADVOKAT

pre 9 godina

Svim onima koji zavide advokatima poručujem da
1.mogu i oni da postanu advokati ako se 20 godina školuju i polože sve potrebne ispite
2. tražiti usluge advokata nije obavezno
3. licence advokatima na svu žalost zavidnih ne izdaje država pa im ih ne može ni oduzeti

Necu_u_Tor

pre 9 godina

Najljubaznije molim komentatore da ne lupetaju iz zavisti i zluradosti, a da pri tom i ne žele sa se informišu o suštini problema: Upropašćeno beogradsko pravosuđe koje ne radi 9 meseci, na odluke po žalbi se čeka 3-5 godina, neustavan položaj beležnika za "njihove" kao i za izvršitelje, katastrofalni uslovi u sudovima uz pretnje i zastrašivanja, rasturen pravni sistem, ministar bez znanja i iskustva nesposoban da reši ma šta
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Advokat, 10. septembar 2014 08:20)

Dragi gospodine Advokat, ako vec pozivate ljude da ne "lupetaju" i ako je stanje ovakvo kako Vi kazete, molim Vas da mi objasnite gde su te stavke u Vasim zahtevima? Hocu da kazem da se potpuno slazem sa Vama apropo stanja u pravosudju, ali nesto ne vidim da strajkujete zbog toga. Koliko vidim, strajkujete zbog samozivih razloga novca, iako vrlo dobro znate da su potrazivanja od stanovnistva ove zemlje apsolutno nesrazmerna standardu.

Da ne govorim pri tome da je pojam pravde potpuno obesmisljen i da se posao advokata, Vas posao, u najvecoj meri vezuje za zongliranje procedurama, odlaganjima, trazenju "rupa" u zakonima, a ne pomoci prilikom utvrdjivanja pravde. A da - zaboravio sam: pravo i pravda odavno nemaju nikakve veze!

plo

pre 9 godina

advokati nisu zeleli pdv ne zbog 20% nego zbog uvida ko i koliko novca upalcuje njima. Npr. ako platite usluge 10000 evra 30% ide tuziocu 30% sudiji a 40% advokatu.Tipuju ljude posalju u pritvor u predistraznom postupku bez optuznice a vi ako ne platite drze vas i do 6 meseci kolko je zakonski moguce bez optuznice ako platite nikom nista sedite kuci nema optuznice i za dve godine slucaj zastareva.Klasican reket i nema uvida u tok novca nikad ovde nece biti bolje nikad

Advokat

pre 9 godina

Najljubaznije molim komentatore da ne lupetaju iz zavisti i zluradosti, a da pri tom i ne žele sa se informišu o suštini problema: Upropašćeno beogradsko pravosuđe koje ne radi 9 meseci, na odluke po žalbi se čeka 3-5 godina, neustavan položaj beležnika za "njihove" kao i za izvršitelje, katastrofalni uslovi u sudovima uz pretnje i zastrašivanja, rasturen pravni sistem, ministar bez znanja i iskustva nesposoban da reši ma šta

Putuj Evropo

pre 9 godina

Pitaju neki kada ce nam uvesti pdv. Zanimljivo. Pdv uvek placa krajnji potrosac, dakle, u ovom slucaju klijent. Ne znam zasto bi se radovali da advokatske usluge placate 20% skuplje.

Block

pre 9 godina

@ADVOKAT
Gospodine advokate, i ja sam (nije bitna profesija) zavrsio fakultet, pa potom morao da sticem licence (jednu domacu i jednu u srpskoj komori). Sve je to trazilo odricanje i trud. Medjutim na sve sto zaradim placam porez, plus onaj na kraju godine, koji 99% advokata ne placa iako velika vecina ima pet puta bolji standard od mene. Nije mi jasno odakle vam obraz, da trazite izuzetak iz fiskalizacije i da npr lekari izdaju fiskalni racun, a vama to ne sme ni da se pomene. Pausalac koji placate je uvreda za zdrav razum. Ovo sto radite je klasicna ucena bogatih i sumnjivih advokata ali i pokazatelj slabosti drzave. Iskreno ne znam sta me od ova dva vise brine.

Petar

pre 9 godina

Advokati nisu u pravu. Oni bi trebali da budu prvi koji će voditi knjige i plaćati PDV. Međutim, oni, za razliku od nekih drugih zanimanja, imaju mogućnost da ucene državu, pa se zato tako i ponašaju.

Relja

pre 9 godina

...Pored toga "njima" je već uveden PDV. Kao i svim drugim preduzetnicima. Ako pređu zakonsku granicu godišnjih prihoda. Ali siguran sam da ti to znaš... deluješ obrazovano. Sigurno si i obrazovaniji od svih tih "odvratnih lihvara". ;)
(Dobri Čovek Jov, 10. septembar 2014 11:21)

Advokati ne plaćaju PDV jer nisu u obavezi da vode knjige i prijavljuju prihod koliko im se svidi. Hvala na ponudi, no advokat mi nikad nije bio potreban, no video sam šta rade ljudima. A obrazovan jesam, znatno više od tih derikoža. Ori tom mislim i na formalno i neformalno obrazovanje.

Nesa

pre 9 godina

BRAVO ADVOKATI! Pokazali ste da ste najsvetlija tacka u ovoj truloj drzavi i pravosudju, otpor ovoj nesposobnoj vlasti mora doci sa svih strana, tacka se mora staviti na prazne price, lazi i demagogiju. Ako ne znaju neka napuste vlast i raspisu izbore.

Djosek

pre 9 godina

Svaka cast na slozi. Narodu u Srbiji ce biti bolje kad se bude borio za sebe kao sto to advokati upravo sada rade. Ne dozvoljavaju da ih drzava pljacka zato sto joj se moze.
Za razliku od njih, vlasnici nepokretnosti, vozaci, pusaci cute kad im se povecavaju porezi I akcize, cute i misle da ce politicari imati srca da im ne ogule kozu s ledja. Podrska svakome ko se bori protiv samovolje bahatih politikanata!

zombi

pre 9 godina

Stičem utisak da advokati nemaju pojima u kojoj zemlji žive i kako živi ogromna većina stanovništva.
(hektor, 10. septembar 2014 09:02)
---
Ja živim u toj zemlji. Kad zovem bilo kog majstora kad mi se nešto pokvari oderu golu kožu. Bez obzira da li se radi o dobrom ili lošem majstoru.
Ovi ljudi koji danas štrajkuju su učili pozvršavali fkaultete i normalno je da će da naplaćuju uslugu i za sitne savete. Takođe među njima ima dobrih, časnih i loših advokata.
Druga je stvar ovo što mi čitamo po novinama neke neverovtne stvari ali isto tako je i sa majstorima. Da li su majtori krivi za smdrljivu zgradu?

Roki

pre 9 godina

Borimo se za svoja prava do kraja. Ako advokati budu poraženi golom silom vlastodržaca šta drugi da očekuju. Sramno je ćutanje i odsustvo podrške udruženja sudija i napad ministarstva pravde na advokate jer oni znaju da smo u pravu. Na kraju jedini kompromis da nam obaveze za 2014,god. budu na nivou 2013.god. jer su rektroaktivno povećali obaveze, i da nam se na taj način omogući vođenje poslovnih knjiga za 2015.god. Stvarno sramota za našu profesiju ako izgubimo ovaj ovaj spor sa državom. Obavestiti i evropsku uniju advokata.

Luzer

pre 9 godina

Питајте било где у свету (који је колико толико уређен) шта мисли о адвокатима и окренуће главу на другу страну, шта онда рећи за овај наш циркус. То је, генерално, најодвратнија професија, без имало интегритета и морала. Част изузецима и то баш изузецима. Када те се једном дочепају, када успеју да те убаце у машину јер немаш куд, обрао си бостан. Стравичне тарифе и непрекидно има још. Било шта да их питаш, то је пословна тајна и не могу ти рећи ништа о току поступка и о финалној цени која је увек мистерија. Најмутнија професија са најжешћом ценом и стално им нешто мало. У многим судским стандардним процедурама, МОРАШ имати лиценцираног адвоката иако се ради о тривијалним уговорима које би и моја покојна баба разумела из прве. Параграфска мафија без преседана. Не би им дао ништа, ако неће да се баве адвокатуром нек пробају копање.

Alen

pre 9 godina

Rešenje je vrlo jednostavno. Treba ukinuti advokaturu jer prosečan čovek i ovako ne može plaćati njihovu tarifu. I uvesti državnu službu kao obducman, gde će raditi za fisknu platu kao lekari ili prosvetari. Ako mogu oni da žive od te plate, moćiće i ovi. I neće više biti bune.

upravo tako

pre 9 godina

Samo jedna obična parnica od 30min i 2 sata pripreme po cenovniku advokatske komore je više od polovine prosečne plate. Ne čini li vam se da je to premnogo?
(sim, 10. septembar 2014 07:23)

Nije premnogo ako ti taj advokat svojim znanjem,iskustvom i umešnošćuti zaštiti imovinu,slobodu,nasledstvo,starateljstvo,položaj,radno mesto ili bilo koje pravo tj. jednostavno vas poštedi višegodišnje neizvesnosti i razvlačenja po sudovima.
Advokat ne naplaćuje vreme već znanje.
Slažem se da,kao i u svakoj profesiji,postoje advokati koji neprimereno naplate svoju uslugu,ali ljudi nemojte generalazivoti!

kuala lumpur

pre 9 godina

@Stičem utisak da advokati nemaju pojima u kojoj zemlji žive i kako živi ogromna većina stanovništva.
(hektor, 10. septembar 2014 09:02)
dragi hektore, nisi ti birao advokate da brinu o tome kako zivi većina stanovništva niti su oni silom i prevarom uzeli vlast u ruke. to su neki drugi, nesto si pobrkao

nl

pre 9 godina

Pitaju neki kada ce nam uvesti pdv. Zanimljivo. Pdv uvek placa krajnji potrosac, dakle, u ovom slucaju klijent. Ne znam zasto bi se radovali da advokatske usluge placate 20% skuplje.
(Putuj Evropo, 10. septembar 2014 08:38)
Evo ovako razmislja svaki sivozonac.
Gospodine Putuj Evropo,jezim se od onih kod kojih zatrazim neku uslugu ili proizvod a oni mi kazu npr to ce vas kostati 5000 din,ok kazem posaljite predracun za firmu a on mi onda posto vidi da od kesha na ruke nema nista kaze -to vam je onda +20%.Na normalnim mestima je potpuno nevazno da li cete platiti u keshu ili preko racuna,cena je ista.

Dobri Čovek Jov

pre 9 godina

@Pod hitno uvesti mogućnost da se sudski procesi mogu održavati i bez advokata. A njima uvesti PDV. Odvratni lihvari!
(Relja, 10. septembar 2014 08:17)
Pa dragi Relja, i sada u velikoj većini sudskih postupaka ti nije potrebno prisustvo advokata. Slobodno angažuj lokalnog mesara da te zastupa, šta će ti advokat. Mogu ja da ti dam kontakt, moj komšija mesar, fin čovek, pametan, a i uvek mi naplati "komšijski".
Pored toga "njima" je već uveden PDV. Kao i svim drugim preduzetnicima. Ako pređu zakonsku granicu godišnjih prihoda. Ali siguran sam da ti to znaš... deluješ obrazovano. Sigurno si i obrazovaniji od svih tih "odvratnih lihvara". ;)

SNS BOT BR.458

pre 9 godina

Zašto se advokati ne pobune protiv ''Advokatske komore'' koja ima monopol na izdavanje ''dozvola'' da te ubace u registar i to naplaćuju 5.000 €.

zriki

pre 9 godina

svi cemo na izbore da izadjemo da vidimo vucicev ubedljivi poraz i podrsku od celih 20%. Evro skace, porezi porasli, cene divljaju, to je vuciceva sposobnost. A prevoz, djilas je za vas bio gospodin i strucnjak.

znalac_

pre 9 godina

@milance, zelim ti da advokati uvedu fiskalne kase,pa da ti zatreba pomoc..jedva cekam da platis pdv na tu uslugu!! Zapamtite,advokati vas ne vuku za rukav..sami dolazite uplakani po savet..licemeri

sheki

pre 9 godina

Ova vlada a pogotovo mladi ministar pravde je izgubila kompas, donose neustavne zakone po hitnoj preceduri isključivo i samo da bi napunila džepove svojim partijskim kolegama. Pa javni beleznik, kao sto sama rec kaže samo OVERAVA a ne sastavlja ugovore i druge akte, a pogotovo nema MONOPOL u jednom društvu da to radi. Pa vodite se primerima Švajcarske i Evrope a ne Bosne i Crne Gore. Sa druge strane ova vlast povećava poreze privatnom sektoru gde je prosek plata manji nego u javnom, to nema logike. Podrska svima u napacenom privatnom sektoru pa i advokatima .

Boris

pre 9 godina

Tačno. Šta će nam advokati. Svakako će dobiti parnicu ko ima para a ne na čijoj je strani pravda. I još ako uzmemo u obzir koliko traju pojedini slučajevi........

Milojko

pre 9 godina

Sigurno ih muči i povećanje
1. poreza od 80% na imovinu
2. auto osiguranja od 43%
3. pretplate za fiksni
4. struja 20 % a obecano pred izbore -20%
ali su zaboravili to da dodaju.

Lemi

pre 9 godina

@milance, zelim ti da advokati uvedu fiskalne kase,pa da ti zatreba pomoc..jedva cekam da platis pdv na tu uslugu!! Zapamtite,advokati vas ne vuku za rukav..sami dolazite uplakani po savet..licemeri
(znalac_, 10. septembar 2014 14:10)

Poenta fiskalizacije je evidencija prihoda, a ne PDV. Ideja jeste da se konacno udje u trag koliko advokati naplacuju, a ne da se doda PDV. Da ne pricam da bi PDV mozda trebao da ide od vase 'marze', to vam ne pada na pamet? Kada se podigne stopa PDV-a svi traze da se maloprodajne cene po radnjama ne menjaju vec da proizvodjaci i trgovci povecanje 'preuzmu' na sebe. Sta bi vama falilo da uradite isto?
No, kao sto rekoh, ako imas fiskalnu kasu - ne znaci da si u sistemu PDV-a po automatizmu, toliko si morao da znas ako bi da diskutujes na ovu temu. Fail. Epic.
S toga, ako smo mi licemeri, sta si onda ti ...

Sasa Tramp

pre 9 godina

Da, krajnje je vreme da svi privatni preduzetnici stupe u generalni strajk dok se ne ispuni jedan jedini zahtev, a to je: da se ne placa porez vise!

za plo

pre 9 godina

Za plo
Sram te bilo, apsolutno ni jedna rec koju si napisao, nije tacna. Zbog takvih kao sto si ti, koji sire netacne informacije samo se pogorsava poverenje javnosti u pravosudje, koje je i ovako uzdrmano!!!

Vrela jesen

pre 9 godina

Minuse lupaju advokati...
(milanče, 10. septembar 2014 13:06)

Nisam advokat, dala sam ti minus. Dajem podršku advokatima iz više razloga:
01. zbog zakona o notarima,
02. zato što podržavam bilo koji vid otpora protiv plagijatora i
03. zato što znam dosta advokata koji jedva sastavljaju kraj sa krajem!

Phill

pre 9 godina

E, ovako se to radi. A ne da se poveca osiguranje vozila nenormalno, svi nesto kao pljuju na portalima, a niko da protestuje stvarno. Smanjuju nam plate i penzije, niko nece da pokrene neki protest, jos botovi to hvale. Profesorima smanjuju plate, mogu djaci da ih biju, neki se pobune, neki ne, uglavnom ih ljudi psuju kad strajkuju. Politicari nam rade sta im se prohte, niko rec ne kaze. Slazem se, imaju advokati para i deru kozu kako naplacuju, ali barem pokazuju slogu kad drzava resi da im uzima pare da bi politicari mogli da se vozikaju u sluzbenim autima i da primaju plate za nerad.

sokrat

pre 9 godina

Kako naplatiti svoje usluge od opljačkanog i osiromašenog naroda. Ne zastupaju svi advokati Miškoviće, Kostiće.... već dele sudbinu ostalog naroda. Advokatska tarifa je u većini slučajeva nedostižna, ako nećete vi da spustite cenu usluga uradiće drugi za duplo manje, a fiskalne kase bi dobro došle za izdavanje računa za usluge koje niste pružili i za "pranje para", stranke vam tobože plate za nepostojeće usluge a pare podelite. Milina jedna.

Advokat

pre 9 godina

@Zašto se advokati ne pobune protiv ''Advokatske komore'' koja ima monopol na izdavanje ''dozvola'' da te ubace u registar i to naplaćuju 5.000 €.
(SNS BOT BR.458, 10. septembar 2014 )
Zato što advokat nije doo firma koja može da se osnuje sa 100 dinara kapitala, već ozbiljan posao.

pera

pre 9 godina

U potpunosti podžavam advokate, boreći se za sebe, bore se i za one koji ovde daju negativne komentare. Ako advokati budu vodili knjige i plaćali pdv od 20%, to će automatski više da košta klijenta. Umesto da plati 10.000 din. klijent će da plaća 12.000 din. Što se tiče Zakona o javnom beležništvu, tu je tek katastrofa. Zamislite da neko ko je završio školu za automehaničara i kome se pokvario auto, nesme sam da popravi auto već mora da pozove autoservis da to uradi. Ako pravnik kupi kuću ili stan ili plac, nemože sam da napiše ugovor već mora da ide kod notara. Još je banalnija sitacija kada nepokretnost kupi advokat.

ja

pre 9 godina

Подршка адвокатима! Издржите до краја овај пут!

Ове шаљивџије које мрзе читав свијет, а не знају ни шта је адвокат, нека се мало информишу. Они мисле да су адвокати трговци и бизнисмени, као ови бивши полицајци, тужиоци и судије. Кад вам треба адвокат, а ви бирајте. У Београду их има 4.000 !

И шта мислите, сви заступају Мишковића, и узму 10.000 евра мјесечно? Па они сви живе од ваше сиротиње, па како је вама, тако је и њима.

Новак

pre 9 godina

Драги моји суграђани,
бавити се адвокатуром подразумева много тога доброг али и много тога лошег.
Овом приликом нећу о добрим странама, оне су мање више познате свима.
Лоше стране су:
- Бес који изазива неправда а када си немоћан да нешто промениш.
- Не дај Боже да се разболиш. Можеш да се сликаш! Спреда, озада и анфас.
У колору и у црно белој техници. Најчешће у црној, без имало белог.
- Радиш увек и на сваком месту. И у кафани. Телефон ти звони у свако доба
- 24 сата. Није битно да ли си на свадби или сахрани, да ли крстиш,
венчаваш или плачеш. Потребе и муке клијента, макар биле и најбаналније
су увек испред наших, и онда када су наше огромне.
- Не чека те плата кад се вратиш са одмора. Чекају те сви могући рачуни.
- Држава ти дугује новац који ако не тужиш никада нећеш добити.
- Кажу: "адвокати деру народ и богате се". Добро. Хајде да видимо како то
"ферцера"?
Како можеш да одереш некога ко има пензију 17.000 динара? Како скинути
кожу некоме коме је кожа већ скинута?! Никако, верујте! Онда му
завршиш нешто па ти плаћа на рате. Мука теби, мука њему!
На крају дигнеш руке од такве наплате.
Aдвокат

mrmlj

pre 9 godina

@(Djosek, 10. septembar 2014 08:02)
advokati su slozni zato sto moraju da budu.
znas, postoji nesto sto se zove "advokatska komora" i ko ne postupa po nalogu komore biva iskljucen iz nje i vise ne moze da se bavi advokaturom.
inace, apsolutno se slazem da bi nam bilo bolje da se svi udruzimo i da malo prodrmamo vlast kad nas cede preko mere.

Ana

pre 9 godina

Gospodo, neka uvedu fiskalne kase, ali cete tada placati po tarifi, koja, nije zanemarljiva. pogledate li stvar objektivnije, uvidecete da ogromna vecina advokata ne moze da naplati po tarifi, a ako se raspitate, pronaci cete da su advokati takodje predlozili smanjenje te tarife, jer nije realna. Sve puca po gradjanima, ali i advokati su gradjani. Sledeci korak bi mogao biti - ne mozete da angazujete molera kog hocete, vec nekog ovlascenog, ili jos bolji primer - automehanicara, vec ovlasceni servis. Ako ovo dozvolimo, pored svega sto je dozvoljeno (plate, penzije, poskupljenje svega!), sta je sledece?!!!

Dušan Bratić, advokat

pre 9 godina

Rešenje dileme o štrajku advokata se svodi na sledeću maksimu "Mi smo obeleženi, a drugi se bogate". A, narod ko narod, poslovično " Od šume ne vidi drveće". Ja ne plaćam porez paušalno već vodim poslovne knjige, pa posmatrajući sitnosopstvenički, štrajk me ne bi interesovao. Međutim,odnos države prema podanicima je više nego zabrinjavajući i tiče nas se svih, pa zato podržavam odluku komore o obustavi vršenja advokatske službe (član 67 Ustava Republike Srbije).U suprotnom, društvena apatija će nam se svima vratiti kao bumerang i pokositi i ono malo nade da se za bolje društvo i državu išta još može učiniti.

Новак

pre 9 godina

Адвокати су богати колико и народ у земљи у којој живе и раде. Ви
знате колико сте богати, па видите колико су богати и адвокати.
Овде не убрајам хохштаплере. Њих има у сваком еснафу, има их и међу
нама.
Увођењем фискалних каса не би више било могуће "дођем ти".
Нема адвоката у Србији коме клијенти не дугују и који те дугове никада
неће наплатити. И на крају, ко год мисли да је у овој наглавачке
постављеној земљи лако бити адвокат, грдно се преварио.

Бавити се адвокатуром у земљи Србији није привилегија!

У овој земљи има адвоката који су социјални случајеви. Вероватно
јединствен случај на свету.

Уназадили су читаву земљу, поготову интелигенцију. Пример професора и
лекара чије су плате - катастрофа. Мање плате у Европи имају само исти
у Македонији и Црној Гори.

РАЗМИСЛИТЕ!!! Данас смо ми - адвокати, сутра ви, ако већ нисте били
пре нас! Адвокат

nexus

pre 9 godina

Pausalac je moguce biti samo ukoliko zaradjujete manje od 6 miliona dinara godisnje. To je nekih 4000e mesecno. PDV se placa na iznose od preko 8 milona dinara ali tada vec morate da imate knjigovodju i niste vise u kategoriji pausalca.
Pausalni rad nije karakteristican samo za advokate, vecina programera koja radi od kuce radi kao pausalac....

Ana

pre 9 godina

Takodje nisam advokat, ali ih poznajem dovoljno. To sto neki naplacuju je prenaduvano, ima njih par kojima se moze, dok ostala vecina muku muci. Inace, ti porezi trenutni se krecu i do 80000 din mesecno. Zasto porez ne bude onoliko koliko je sudijama na njihovu platu? Kategorija pausalnog poreza ne znaci da je taj porez mali. Prvo proverite, pa lupajte minuse. Sta da vi, cime god da se bavite, ne mozete za sebe nesto da uradite, nego morate kod nekog notara iz vase struke. Ne da nije logicno, vec se kosi sa svakom logikom. I takodje se raspitajte o notarima u drugim zemljama, pa cete videti sta oni rade i koliko naplacuju.U Nemackoj npr. koja je uzor ovima sa vlasti.Realna plata je 25000 dinara, treba svi da strajkujemo i blokiramo drzavu, jer je ovo sramota za svakog pojedinca, a ne samo za advokate. Ovim ukidaju pravo svakog pojedinca da odluci gde ce sta da uradi, ko ce da mu uradi i koliko ce da plati. Primera radi, punomocje je kostalo 560 a sad kosta 5000! Ne tice se ovo samo advokata, tice se svih nas! A koga ne mrzi, nek pogleda malo zakon o javnim beleznicima i bice im jasno do koje granice samovolja moze da ide! isto je sa poreskom upravom!

POTOCNJAK BRANKO

pre 9 godina

zakon o javnim beleznicima sa pridodatim zakonima predstavlja grubu povredu Ustava RS,a o cemu ce konacnu odluku doneti Ustavni sud.Ustavni su mora otkloniti povredu Ustava,jer po ustavu pravnu pomoc pruzaju u Srbiji advokasti i lokalne sluzbe pravne pomoci.

SAMO NAPRED

pre 9 godina

Nije mi jasno sto idete kod advokata.
Sto sami ne pisete, tuzbe, zalbe... Sto sami ne pisete prigovore izvrsiteljima.....
U Srbiji svako ima pravo da zastupa sebe samog, sta ce mu advokat.
Ali ako vec hocete da umesto vas stoje u redvima advokati, da se bave vasim problemima sta ocekuje da to neko radi iz zadovoljstva i pomogucstvu dzabe. Svuda na svetu su advokatske usluge skupe.
Svi pricaju o tome kako treba advokatima uvesi fiskalne kase, potpuno sam saglasan sa tim samo onda nema u pola cene, nema 3 u 1 itd. nego zalba kosta tolko i tolko i nemas kud.
Niko ne spominje da su sudske takse koje drzava naplacuje jedne od najvisih u evropi za jedan od najsporijih pravosudnih sistema
spominje se uvodjenje drzavnih advokata, cudim se samo sto tako dobar predlog nije smislila ni jedna ozbiljna zemlja. Inace stvarno godinama se primenjivao slican sistem i kod nas zvao se >kadija te tuzi, kadija ti sudi

Adv. Simic Zeljko

pre 9 godina

Dragi gradjani, advokatura je poslednja odbrana torturi drzave. Ako slome advokate svi su nemocni! Isto tako, uvazite cinjinicu da nisu svi advokati isti, kao ni svi taksisti, lekari, sudije, mehanicari itd. Mi smo svesni da ima advokata koji nas sramote i koji su nasa tamna strana, ali u svakom poslu je tako. Sustina protesta je da nam oduzimaju posao dajuci ga notarima i terajuci i nas i gradjane da placamo ono sto i sami mozemo da napisemo, dok su cene notara i 100 puta vece od sudskih taksi, a hoce da mi advokati platimo porez i po 70.000 mesecno dok zaradimo ukupno 50.000? Gde je tu logika? Biti u minusu 20.000 mesecno? Unistavaju nas i ljudi zatvaraju kancelarije! Gde da se zaposli advokat koji ima 50g? Nigde. Moze damo da sedi i gladuje kao i njegova porodica. Pri tome, nikada nisam odbio nekog ugrozenog da mu pomognem i znam da vecina kolega isto tako izadje u susret ugrozenima itd. Na Konferenciji advokata sam predlozio i POPUST za gradjane od 50 do 80% jer narod je gladan i zedan. Kada je tako i mi smanjujemo nase cene i najugrozenijima radimo i besplatno. MI advokati smo zastitnici naroda i pred sudom i pred vlastima, a ne neprijatelji gradjana.